Zamówienia telefoniczne - 17 2275 777 (Pn-Pt 8:00 - 16:00) Wysyłka już od 14,90 zł
Kategorie prezentów

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Czy chcąc złożyć zamówienie w sklepie muszę się rejestrować ?
Nie, zamówienia możesz składać bez wcześniejszej rejestracji.

Jak mogę złożyć zamówienie na produkt z grawerem?
Po wybraniu produktu, przejdź do edytora personalizacji i postępuj zgodnie z podanymi krokami.

Krok 1. Zamówienie.

Wybierz ilość zamawianych produktów i następnie zaznacz, że wybierasz produkt z personalizacją lub bez. Możesz dołączyć opakowanie prezentowe klikając w wyznaczone pole, a także bilecik lub ozdobną kartkę z personalizacją. 

Krok 2. Zaprojektuj grawer na produkcie.

Jeśli wybrałeś opcję grawerowania, w polu edycji produktu wybierz czcionkę i wpisz tekst. Według własnego uznania, wypełnij wszystkie dostępne pola do grawerowania wybranym przez siebie tekstem lub pozostaw je puste. Do Twojej dyspozycji są również gotowe życzenia, przygotowane specjalnie na wybraną okazję. 

Krok 3. Uwagi dla sprzedającego.

Jeśli chcesz przekazać sprzedającemu ważną informację lub uwagę dotyczącą zamówienia, skorzystaj z pola znajdującego się poniżej. Jeśli zależy Ci na natychmiastowym kontakcie z konsultantem, możesz się z nim połączyć poprzez numer telefonu podanym w kroku 3. 

Krok 4. Dodaj produkt do koszyka.

Dodaj produkt do koszyka klikając w pole znajdujące się poniżej. Następnie pojawi się komunikat potwierdzający dodanie produktu do koszyka oraz możliwość kontynuowania zakupów lub przejście do koszyka.

Jakie kroki mam wykonać po przejściu do koszyka?

Wypełnij formularz, dzięki któremu otrzymasz prezent gotowy do wręczenia. Będąc w koszyku masz również możliwość kontynuowania zakupów. Wystarczy, że klikniesz w pole nazwane "Kontynuuj zakupy". Jeśli masz pytanie, zadzwoń na podany numer znajdujący się po lewej stronie. 

Krok 1. Twoje pozycje w koszyku.

W koszyku widzisz wszystkie zamówione produkty. Masz możliwość dokonania ostatniej modyfikacji zamówienia poprzez zmianę liczby produktów oraz edycję treści graweru.

Krok 2. Wybranie wysyłki i sposobu płatności.

W tym kroku wybierasz rodzaj wysyłki, jej czas, dostawcę oraz formę płatności. Pamiętaj możesz wybrać tylko jedną opcję. 

Krok 3. Wprowadzenie danych zamawiającego.

Podaj swoje dane osobowe i adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Możemy również dostarczyć przesyłkę na inny adres niż zamawiającego, wystarczy, że zaznaczysz przeznaczone do tego pole. Chcąc otrzymać fakturę VAT, zaznacz tę informację i wypełnij dane firmy lub skopiuj z danych zamawiającego. 

Krok 4. Uwagi dla sprzedającego.

Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące zamówienia oraz przesyłki możesz umieścić w przeznaczonym na to polu.

Krok 5. Przekazanie zamówienia do realizacji. 

Finalizacja zamówienia to zapoznanie się z regulaminem i Polityką Prywatności Sklepu. Następnie potwierdzenie jego znajomości i zaakceptowanie poprzez zaznaczenia pola obok. W celu realizacji zamówienia należy wyrazić zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie danych osobowych, które są zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych. Następnie klikając w pole z komunikatem o treści " Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" zakańczasz proces składania zamówienia.

Na co należy zwrócić uwagę podczas składania zamówienia?
Jeżeli zamawiasz produkt z grawerem prosimy o przywiązanie szczególnej staranności do projektu swojego graweru. NIE ma możliwości poprawy graweru, który został już wykonany na zamawianym produkcie. Jeżeli mamy wygrawerować nazwisko, datę, itp. - sprawdź dokładnie każdą literę i cyfrę. Jeżeli błąd zauważysz dopiero w potwierdzeniu zamówienia zadzwoń do nas – przed wykonaniem graweru możemy dokonać każdej korekty.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i złożyć zamówienie u konsultanta. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.
Po godzinie 18:00 swoje zamówienie możesz złożyć na automatycznej sekretarce. (Prosimy pamiętać, że złożenie zamówienia przez telefon nie oznacza automatycznej rezerwacji - dostępność produktów musi zostać potwierdzona przez konsultanta. Jest to istotne, zwłaszcza gdy chodzi o produkty, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem).
Jeżeli jednak chcesz zamówić produkt z grawerem, zalecamy składanie zamówienia przez nasz sklep internetowy, tam masz możliwość zaprojektowania swojego tekstu, wyboru czcionki i sprawdzenia jak będzie wyglądał produkt z Twoim grawerem.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
W każdej chwili można sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie.
Jeżeli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego kliknij w link, który otrzymałeś w wiadomości e-mailowej potwierdzającej Twoje zamówienie.
Jeżeli zamówienie złożyłeś telefonicznie – zadzwoń, konsultant poinformuje Cię o statusie Twojego zamówienia.

Co oznacza status zamówienia?
Status oznacza na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie ;
nowe - zamówienie zostało poprawnie złożone,
oczekujące na wpłatę - zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty,
do wysłania - zamówienie w realizacji ; wykonywana jest personalizacja ( grawer, haft, tłoczenie), towar jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki,
wysłane -  towar został wysłany.

Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i poinformować konsultanta, które zamówienia chcesz połączyć. ( dotyczy to zamówień, które jeszcze nie zostały wysłane). Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.

W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Jeśli chcecie anulować zamówienie lub jego część- wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer {telefon_stacjonary} lub {telefon_gsm} i poinformować o tym konsultanta. ( dotyczy to zamówień, które jeszcze nie zostały wysłane). Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.

Loading...
Ładowanie ...