Zamówienia telefoniczne - 17 2275 777 (Pn-Pt 8:00 - 16:00) Wysyłka już od 14,90 zł
Kategorie prezentów

WYMIANA I ZWROT TOWARÓW

WYMIANA I ZWROT TOWARÓW

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
1. Tak - jeśli zamówiłeś produkt bez personalizacji.
W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

2. Nie - jeśli zamówiłeś produkt z personalizacją ( grawerem, haftem, tłoczeniem itp. ).
Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in takiej, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności personalizowanych produktów).

W jakim terminie mogę zwrócić towar?
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym w zakładce "Formularz zwrotu" lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Dobrze zapakowaną i zabezpieczoną przesyłkę wyślij na nasz adres ; FHU KAMI, 36-100 Kolbuszowa, ul. J. Pawła II 15. Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki dołączyć formularz zwrotu, który umożliwi nam przelew środków na Twoje konto.  Ponieważ staramy się zapewniać klientom coraz wyższą jakość produktów i usług, zależy nam na tym, by poznać przyczynę zwrotu. Będziemy wdzięczni za podanie tej informacji w formularzu. Uwaga – NIE odbieramy przesyłek z płatnością przy odbiorze.

Czy zakupiony towar podlega gwarancji?
Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku stwierdzenia wady lub usterki w dostarczonym towarze, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta przez bok@grupaeprezenty.pl. Chętnie pomożemy w dalszych działaniach i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli zamawiałeś towar "za pobraniem", zwrot zapłaconej kwoty następuje wyłącznie na konto bankowe. Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu, który umożliwi nam przelew środków na Twoje konto. Długość oczekiwania na zaksięgowanie na koncie jest indywidualną sprawą banku.

Loading...
Ładowanie ...